0
Укр
Додайте товари до списку бажань

Сковорода TRAMONTINA TRENTO чугун ВОК 5л (20806/032)

Артикул 20806/032
Немає в наявності
Опис
Артикул: 20806/032 Сковорода Trento Діаметр: 32 см Об'єм: 5 л Матеріал: чавун Наявність кришки: так Особливості: Емальований чавун товщиною 3,2 мм, який швидко та рівномірно розподіляє тепло Внутрішнє антипригарне покриття Starflon Excellent, яке не дає їжі прилипати, легко чиститься, міцніше. Ручка з нержавіючої сталі Можна готувати на всіх видах плит та в духовці. Рекомендації щодо використання: Максимальна об'ємна ємність для приготування їжі становить 3/4 загальної ємності посуду. Під час використання на плитах з плоскою основою підніміть каструлю, щоб перемістити її, уникаючи подряпин на плиті. Гарячий посуд повинен бути у недоступному для дітей місці. Перед першим використанням вимийте м'якою губкою, милом або м'яким миючим засобом. Висушіть м'якою тканиною. Після висихання змастіть внутрішню поверхню олією чи жиром і прогрійте хвилину-дві. Дайте охолонути і знову вимийте. Ваш посуд готовий до використання з жиром або без нього, при температурі не вище 260ºC. Повністю висушіть деталі м'якою тканиною і завжди зберігайте їх у сухому та провітрюваному місці, далеко від пари або вологи. Для перемішування їжі використовуйте тільки силіконову, нейлонову або дерев'яне кухонне приладдя. Емальоване залізо є надзвичайно стійким, але його можна пошкодити при падінні або ударі об тверду поверхню, тому уникайте падінь і ударів, які можуть призвести до відшарування емалі. У цьому випадку на ураженій ділянці може утворитися іржа, що не впливає на робочі характеристики посуду. Щоб захистити пошкоджене місце, змастіть його харчовою олією, змоченою у паперовій серветці. Уникайте теплового удару: не занурюйте гарячий посуд у холодну воду. Ніколи не використовуйте абразивні засоби для миття. Якщо їжа може пригоріти, змочіть це місце водою та очистіть губкою з м'яким милом. Після очищення нанесіть на край деталі (корпус та кришку) тонкий шар харчової олії.
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
5 700 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань

Графік роботи:

  • Будні: 9:00–18:00 VIBER 24/7
  • Сб: 9:00–15:00 VIBER 24/7
  • Нд: вихідний VIBER 24/7
  • Від 5000 грн. доставка безкоштовна при повній оплаті до відділення Транспортної Компанії
  • «Новою поштою» Локал — від 50 грн.
  • «Новою поштою» по Україні — від 70 грн.               
  • «Новою поштою» кур'єром по Україні — від 85 грн для відправлень до 30 кг.                                          

Більше інформації про доставку

СПОСІБ ОПЛАТИ:

— Готівка;
Готівкова оплата можлива при доставці товару нашим транспортом або самовивезення (за погодженням)

— На карту Приватбанку + послуги банківські
— На карту Монобанку + послуги банківські
— Р\С ФОП (без ПДВ)
— Оплата на замовлення від 200 до 1000 грн. (Передоплата 200 грн.)
— Оплата на замовлення від 1000 грн. (Передоплата 20% від суми замовлення)

— Від 5000 грн. доставка безкоштовна до відділення Транспортної Компанії
— Повна оплата на всі замовлення
Товар відправляється після внесення передплати.

Життя замовлення не більше 2-х днів, після чого замовлення видаляється!
ФОП РУЩАК ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ 
ІПН: 2306813114
IBAN: UA263052990000026001013601915
Назва банку: АТ КБ " ПРИВАТБАНК "
Призначення платежу: оплата за товар                                                                                                                                            

Гарантія від виробника

Компанія Посудна Хата здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом /ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ № 1023-XII від 12.05.1991р./

При обміні або поверненні всі витрати здійснюється за рахунок покупця.

Стаття 9. Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

Правила повернення товару

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.           

 

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

     11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. 

    14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.