0
Укр
Додайте товари до списку бажань

Сервіз столовий 19 пр. Zelie Luminarc - V3792

Артикул V3792
В наявності
Відео
Характеристики
Бренд виробника LUMINARC
Серія Zelie
Країна бренду Франція
Опис

Артикул: V3792
EAN код - 883314524710
Бренд: LUMINARC Франція
Сервіз столовий 19 предметів
СКЛАД НАБОРУ: салатник + 18 тарілок
Салатник великий 24см
Тарілка обідня 25см - 6 шт.
Тарілка супова 20см - 6 шт.
Тарілка десертна 18см - 6 шт.
Матеріал: аркопал ударостійкий термостійкий
мікрохвильова піч, посудомийка - так
Упаковка: подарункова
На палеті - 64

Сервіз столовий 19 пр. Zelie Luminarc - V3792

Стильний та практичний столовий сервіз Zelie від відомого французького бренду Luminarc є ідеальним вибором для будь-якої сучасної кухні. Модель V3792 складається з 19 предметів, що дозволяє створити вишукану сервіровку для 6 осіб. Сервіз відзначається елегантним мінімалістичним дизайном у білому кольорі, що гармонійно доповнить інтер’єр будь-якого стилю.

Особливості сервізу Zelie Luminarc - V3792:

  • Матеріал: Високоякісне склокерамічне скло, яке стійке до ударів та подряпин.
  • Кількість предметів: 19 (6 обідніх тарілок, 6 тарілок для супу, 6 десертних тарілок, 1 салатниця).
  • Колір: Білий.
  • Можливість використання в мікрохвильовій печі та посудомийній машині.

Сервіз Zelie - це поєднання довговічності та вишуканості. Посуд Luminarc добре витримує високі температури, що дозволяє безпечно використовувати його для розігрівання їжі в мікрохвильовій печі. Завдяки своїй універсальності та простоті в догляді, цей набір стане чудовим доповненням до вашого кухонного арсеналу.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Колір
1 078 грн/наб.
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Графік роботи:

  • Будні: 9:00–18:00 VIBER 24/7
  • Сб: 9:00–15:00 VIBER 24/7
  • Нд: вихідний VIBER 24/7
  • Від 5000 грн. доставка безкоштовна при повній оплаті до відділення Транспортної Компанії
  • «Новою поштою» Локал — від 50 грн.
  • «Новою поштою» по Україні — від 70 грн.               
  • «Новою поштою» кур'єром по Україні — від 85 грн для відправлень до 30 кг.                                          

Більше інформації про доставку

СПОСІБ ОПЛАТИ:

— Готівка;
Готівкова оплата можлива при доставці товару нашим транспортом або самовивезення (за погодженням)

— На карту Приватбанку + послуги банківські
— На карту Монобанку + послуги банківські
— Р\С ФОП (без ПДВ)
— Оплата на замовлення від 200 до 1000 грн. (Передоплата 200 грн.)
— Оплата на замовлення від 1000 грн. (Передоплата 20% від суми замовлення)

— Від 5000 грн. доставка безкоштовна до відділення Транспортної Компанії
— Повна оплата на всі замовлення
Товар відправляється після внесення передплати.

Життя замовлення не більше 2-х днів, після чого замовлення видаляється!
ФОП РУЩАК ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ 
ІПН: 2306813114
IBAN: UA263052990000026001013601915
Назва банку: АТ КБ " ПРИВАТБАНК "
Призначення платежу: оплата за товар                                                                                                                                            

Гарантія від виробника

Компанія Посудна Хата здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом /ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ № 1023-XII від 12.05.1991р./

При обміні або поверненні всі витрати здійснюється за рахунок покупця.

Стаття 9. Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

Правила повернення товару

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.           

 

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

     11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. 

    14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Вгору