Кількість
|
Вартість
|
||
|
Молочник 200 мл. BASIC Pasabahce - 55042
Бренд виробника | PASABAHCE |
---|---|
Серія | Basic |
Країна бренду | Туреччина |
Ємність | 200 мл |
Графік роботи:
- Будні: 9:00–18:00 VIBER 24/7
- Сб: 9:00–15:00 VIBER 24/7
- Нд: VIBER 24/7
- «Новою поштою» Локал — від 50 грн.
- «Новою поштою» по Україні — від 70 грн.
- «Новою поштою» кур'єром по Україні — від 85 грн для відправлень до 30 кг.
-
ВІД 5000 грн. ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА:
УМОВИ - ПОВНА ОПЛАТА.
- ТОВАР МАЄ БУТИ В НАЯВНОСТІ НА НАШОМУ СКЛАДІ.
- ДОСТАВКА НА ВІДДІЛЕННЯ.
СПОСІБ ОПЛАТИ:
— Готівка;
Готівкова оплата можлива при доставці товару нашим транспортом або самовивезення (за погодженням)
— На карту Приватбанку + послуги банківські
— На карту Монобанку + послуги банківські
— РАХУНОК ФОП
— Оплата на замовлення від 200 до 1000 грн. (Передоплата 300 грн.)
— Оплата на замовлення від 1000 грн. (Передоплата 30% від суми замовлення)
— Повна оплата на всі замовлення
Товар відправляється після внесення передплати.
Життя замовлення не більше 2-х днів, після чого замовлення видаляється!
ФОП РУЩАК ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ
ІПН: 2306813114
IBAN: UA263052990000026001013601915
Назва банку: АТ КБ " ПРИВАТБАНК "
Призначення платежу: НОМЕР ВАШОГО ЗАВМОВЛЕННЯ
Гарантія від виробника
Компанія Посудна Хата здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом /ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ № 1023-XII від 12.05.1991р./
При обміні або поверненні всі витрати здійснюється за рахунок покупця.
Стаття 9. Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:
Правила повернення товару
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.