0
Укр
Додайте товари до списку бажань

Набір попільничок 72 мм. 2 шт. Bistro Pasabahce - 54126

Артикул 54126
В наявності
Відео
Характеристики
Бренд виробника PASABAHCE
Серія Bistro
Країна бренду Туреччина
Діаметр 7,2 см.
Опис

Артикул: 54126
Бренд: Pasabahce
Серія: Bistro
Попільничка набір 2 шт.
Розмір: 72 мм
h=35 мм
Матеріал: ударостійке скло
Упаковка: подарункова
Картон 12 наб.

ХАРАКТЕРИСТИКИ ВИРОБНИКА:
Висота: 34 мм.
верхній: 72 мм.
Основа: 70 мм.
Діаметр: 72 мм.
EAN: 8693357210585
СКП: 680678210088
- Класична скляна попільничка ідеально підходить для використання на відкритих столах у кафе, ресторанах та пабах, а також підходить для використання вдома. Ці великі попільнички з 4 вирізами ідеально підходять для кількох людей і, звичайно, відмінно підходять для того, щоб звести до мінімуму безлад.

Набір попільничок Bistro Pasabahce, 72 мм, 2 шт. (54126)

Представляємо практичний та стильний набір попільничок Bistro від бренду Pasabahce. Ці компактні попільнички стануть незамінним аксесуаром для кафе, ресторанів або домашнього використання.

Основні характеристики:

  • Діаметр: 72 мм — оптимальний розмір для зручного використання.
  • Кількість у наборі: 2 шт.
  • Матеріал: Високоякісне прозоре скло, яке легко миється та стійке до подряпин і механічних пошкоджень.
  • Дизайн: Класична кругла форма, що підходить для будь-якого інтер'єру.
  • Призначення: Для використання в закладах громадського харчування або вдома.

Набір попільничок Bistro Pasabahce — це поєднання простоти, зручності та високої якості, що робить його ідеальним вибором для щоденного використання.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Колір
76 грн/шт.
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Графік роботи:

  • Будні: 9:00–18:00 VIBER 24/7
  • Сб: 9:00–15:00 VIBER 24/7
  • Нд: вихідний VIBER 24/7
  • Від 5000 грн. доставка безкоштовна при повній оплаті до відділення Транспортної Компанії
  • «Новою поштою» Локал — від 50 грн.
  • «Новою поштою» по Україні — від 70 грн.               
  • «Новою поштою» кур'єром по Україні — від 85 грн для відправлень до 30 кг.                                          

Більше інформації про доставку

СПОСІБ ОПЛАТИ:

— Готівка;
Готівкова оплата можлива при доставці товару нашим транспортом або самовивезення (за погодженням)

— На карту Приватбанку + послуги банківські
— На карту Монобанку + послуги банківські
— Р\С ФОП (без ПДВ)
— Оплата на замовлення від 200 до 1000 грн. (Передоплата 200 грн.)
— Оплата на замовлення від 1000 грн. (Передоплата 20% від суми замовлення)

— Від 5000 грн. доставка безкоштовна до відділення Транспортної Компанії
— Повна оплата на всі замовлення
Товар відправляється після внесення передплати.

Життя замовлення не більше 2-х днів, після чого замовлення видаляється!
ФОП РУЩАК ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ 
ІПН: 2306813114
IBAN: UA263052990000026001013601915
Назва банку: АТ КБ " ПРИВАТБАНК "
Призначення платежу: оплата за товар                                                                                                                                            

Гарантія від виробника

Компанія Посудна Хата здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом /ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ № 1023-XII від 12.05.1991р./

При обміні або поверненні всі витрати здійснюється за рахунок покупця.

Стаття 9. Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

Правила повернення товару

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.           

 

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

     11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. 

    14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Вгору