0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Салатник 130 мм. Toscana PASABAHCE - 53893-1

Немає в наявності
Артикул: 53893-1
Артикул: 53893
Бренд: PASABAHCE
Серія: Toscana
Салатник
Розмір: 130 мм
Матеріал: ударостійке скло
Фасування: Спайка 6шт.
Упаковка: картон12 шт
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
58 грн
Немає в наявності
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань
Характеристики
Бренд виробника  PASABAHCE
Серія  Toscana
Країна бренду  Туреччина

Графік роботи:

  • Будні: 9:00–18:00 VIBER 24/7
  • Сб: 9:00–15:00 VIBER 24/7
  • Нд: вихідний VIBER 24/7
  • Від 5000 грн. доставка безкоштовна при повній оплаті до відділення Транспортної Компанії
  • «Новою поштою» Локал — від 50 грн.
  • «Новою поштою» по Україні — від 70 грн.               
  • «Новою поштою» кур'єром по Україні — від 85 грн для відправлень до 30 кг.                                          

Більше інформації про доставку

СПОСІБ ОПЛАТИ:

— Готівка;
Готівкова оплата можлива при доставці товару нашим транспортом або самовивезення (за погодженням)

— На карту Приватбанку + послуги банківські
— На карту Монобанку + послуги банківські
— Р\С ФОП (без ПДВ)
— Оплата на замовлення від 200 до 1000 грн. (Передоплата 200 грн.)
— Оплата на замовлення від 1000 грн. (Передоплата 20% від суми замовлення)

— Від 5000 грн. доставка безкоштовна до відділення Транспортної Компанії
— Повна оплата на всі замовлення
Товар відправляється після внесення передплати.

Життя замовлення не більше 2-х днів, після чого замовлення видаляється!
ФОП РУЩАК ВАСИЛЬ ОЛЕКСІЙОВИЧ 
ІПН: 2306813114
IBAN: UA263052990000026001013601915
Назва банку: АТ КБ " ПРИВАТБАНК "
Призначення платежу: оплата за товар                                                                                                                                            

Гарантія від виробника

Компанія Посудна Хата здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом /ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ № 1023-XII від 12.05.1991р./

При обміні або поверненні всі витрати здійснюється за рахунок покупця.

Стаття 9. Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

Правила повернення товару

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.           

 

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

     11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. 

    14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.